Realtime
From Atariki
(Różnice między wersjami)
												
			
			| Wersja z dnia 18:10, 18 wrz 2005 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff  | 
				Wersja z dnia 18:11, 18 wrz 2005 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff →  | 
			||
| Linia 2: | Linia 2: | ||
| == Realtime effect == | == Realtime effect == | ||
| - | W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio przez procesor (tzn. to co widzimy w danej chwili jest efektem jego aktualnej pracy), o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do [[Animacja|animacji]], bądź efektów obliczanych częściowo wcześniej (tzw. prekalk). | + | W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio przez procesor (tzn. to co widzimy w danej chwili jest wynikiem jego aktualnej pracy), o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do [[Animacja|animacji]], bądź efektów obliczanych częściowo wcześniej (tzw. prekalk). | 
| == Realtime text == | == Realtime text == | ||
Wersja z dnia 18:11, 18 wrz 2005
z angielskiego - "czas rzeczywisty".
Realtime effect
W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio przez procesor (tzn. to co widzimy w danej chwili jest wynikiem jego aktualnej pracy), o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do animacji, bądź efektów obliczanych częściowo wcześniej (tzw. prekalk).
Realtime text
Na wielu Copy-Party dostępny jest jeden komputer z uruchomionym edytorem tekstu, na którym każdy może dopisać jakiś komentarz o party, scenie i czymkolwiek innym.
