Pazur
From Atariki
(Różnice między wersjami)
| Wersja z dnia 15:10, 10 gru 2004 Swiety (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Aktualna wersja Dracon (Dyskusja | wkład) (uaktualnienie paru linków do stron...) |
||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| - | Łukasz Pazera - były grafik i koder grupy [[Zelax]] , obecnie zajmuje się grafiką 3d na PC ale nadal chętnie pomaga przy jakiś Atarowych produkcjach - patrz [[Reditus]]. Autor nigdy nie opublikowanej gierki Cosmic Hero. | + | Łukasz Pazera - były [[grafik]] i [[koder]] grupy [[Zelax]], obecnie zajmuje się grafiką 3d na komputerze PC ale nadal chętnie pomaga przy jakiś atarowych produkcjach - patrz [[Reditus]]. Autor nigdy nieopublikowanej gry [[Cosmic Hero]] oraz programu do animacji "F.A. Editor" (który zajmował całą stronę dyskietki w DD). |
| - | Jego oficjalna strona : http://www.pazur.3d.pl/ | + | We współczesnych czasach Pazur bierze udział w opracowywaniu oprogramowania (w firmie Foundry) dotyczącego wirtualnej rzeczywistości. |
| + | Jest również programistą "Auto Character Setup" - zestawu narzędzi do animacji do programu 3D "MODO". | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Linki: | ||
| + | * [http://web.archive.org/web/20050529024037/http://www.pazur.3d.pl/ Dawna oficjalna strona domowa] | ||
| + | * [http://web.archive.org/web/20060318181223/https://www.newtek.com/products/lightwave/profiles/LucasPazera/ stary wywiad z 2002 r.] | ||
| + | * [https://www.youtube.com/watch?v=gZFYu44DtrQ drugi wywiad] | ||
| + | * [https://www.lukaszpazera.com/about obecna strona oficjalna] | ||
| + | |||
| + | |||
| + | [[Kategoria:Ludzie]] | ||
Aktualna wersja
Łukasz Pazera - były grafik i koder grupy Zelax, obecnie zajmuje się grafiką 3d na komputerze PC ale nadal chętnie pomaga przy jakiś atarowych produkcjach - patrz Reditus. Autor nigdy nieopublikowanej gry Cosmic Hero oraz programu do animacji "F.A. Editor" (który zajmował całą stronę dyskietki w DD). We współczesnych czasach Pazur bierze udział w opracowywaniu oprogramowania (w firmie Foundry) dotyczącego wirtualnej rzeczywistości. Jest również programistą "Auto Character Setup" - zestawu narzędzi do animacji do programu 3D "MODO".
Linki:
