Spy Master
From Atariki
(Różnice między wersjami)
												
			
			| Wersja z dnia 09:53, 30 cze 2006 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff  | 
				Aktualna wersja Mono (Dyskusja | wkład) (ksywa michala brzezickiego)  | 
			||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| Autorzy: | Autorzy: | ||
| * Dariusz Żołna (De Jet) - programowanie, grafika | * Dariusz Żołna (De Jet) - programowanie, grafika | ||
| - | * Michał Brzezicki - muzyka | + | * Michał Brzezicki (Caruso) - muzyka | 
| Linia 10: | Linia 10: | ||
| *przed wydaniem tej gry autor puścił w obieg "Spy Master Demo" zachęcające i promujące jego komercyjne dzieło | *przed wydaniem tej gry autor puścił w obieg "Spy Master Demo" zachęcające i promujące jego komercyjne dzieło | ||
| *pierwotnie wydana na rynek gra miała pewne dokuczliwe błędy, uniemożliwiające jej dokończnie (patrz: [[Uszkodzone gry]]). Wydawca zauważył to po fakcie ale przygotował poprawioną wersję | *pierwotnie wydana na rynek gra miała pewne dokuczliwe błędy, uniemożliwiające jej dokończnie (patrz: [[Uszkodzone gry]]). Wydawca zauważył to po fakcie ale przygotował poprawioną wersję | ||
| - | * SPY MASTER zawiera w sobie kilka mniejszych, prostych gier, dostępnych w momencie 'zalogowania' do komputera w grze | + | * SPY MASTER zawiera w sobie kilka mniejszych, prostych gier, dostępnych w momencie 'zalogowania' do komputera w grze. | 
| + | * Komendy Spy Dos'a według instrukcji: | ||
| + | **DIR FLOP - katalog dyskietki niesionej przez Johna. Jeżeli niesie on kilka dyskietek, będzie to katalog pierwszej z nich, w kolejności umiejscowienia w kieszeni. | ||
| + | **DIR HARD - katalog twardego dysku. | ||
| + | **COPY filename - skopiowanie pliku z dyskietki na twardy dysk. Jest to konieczne, gdyż programy można uruchomić tylko z "twardziela"; filename to oczywiście nazwa pliku do skopiowania. | ||
| + | **EXIT - wyłączenie terminala i powrót do normalnej gry. | ||
| + | **Każde inne polecenie traktowane jest jako próba uruchomienia programu o podanej nazwie. Na dyskietkach znaleźć można program o nazwie CODE. Jego uruchomienie powoduje dołączenie nowych kodów do listy. Kody potrzebne są do otwarcia sejfów. Program TABLE wyświetla tablice kodów. | ||
| Linia 19: | Linia 25: | ||
| {{stub}} | {{stub}} | ||
| - | [[Kategoria: Gry]] | + | [[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]] | 
| + | [[Kategoria:Gry labiryntowe]] | ||
| + | [[Kategoria:Gry zręcznościowe]] | ||
| + | [[Kategoria:Polskie gry]] | ||
Aktualna wersja
Autorzy:
- Dariusz Żołna (De Jet) - programowanie, grafika
 - Michał Brzezicki (Caruso) - muzyka
 
Bardzo rozbudowana (prawie 60 kB kodu i danych) gra labiryntowa typu znajdź i zanieś. Gracz wciela sie w agenta specjalnego, penetrujacego podziemia wielkiego bunkra bliżej nieokreślonej organizacji, planującej zagładę świata.... Zadaniem gracza jest znaleźć superkomputer wroga i zainfekować go wirusem. 
Ciekawostki:
- przed wydaniem tej gry autor puścił w obieg "Spy Master Demo" zachęcające i promujące jego komercyjne dzieło
 - pierwotnie wydana na rynek gra miała pewne dokuczliwe błędy, uniemożliwiające jej dokończnie (patrz: Uszkodzone gry). Wydawca zauważył to po fakcie ale przygotował poprawioną wersję
 - SPY MASTER zawiera w sobie kilka mniejszych, prostych gier, dostępnych w momencie 'zalogowania' do komputera w grze.
 -  Komendy Spy Dos'a według instrukcji:
- DIR FLOP - katalog dyskietki niesionej przez Johna. Jeżeli niesie on kilka dyskietek, będzie to katalog pierwszej z nich, w kolejności umiejscowienia w kieszeni.
 - DIR HARD - katalog twardego dysku.
 - COPY filename - skopiowanie pliku z dyskietki na twardy dysk. Jest to konieczne, gdyż programy można uruchomić tylko z "twardziela"; filename to oczywiście nazwa pliku do skopiowania.
 - EXIT - wyłączenie terminala i powrót do normalnej gry.
 - Każde inne polecenie traktowane jest jako próba uruchomienia programu o podanej nazwie. Na dyskietkach znaleźć można program o nazwie CODE. Jego uruchomienie powoduje dołączenie nowych kodów do listy. Kody potrzebne są do otwarcia sejfów. Program TABLE wyświetla tablice kodów.
 
 
Linki:
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.
