Rzóg
From Atariki
| Wersja z dnia 17:28, 26 wrz 2005 Miker (Dyskusja | wkład) (stylistyka or samfink :) ← Previous diff  | 
				Wersja z dnia 12:29, 29 wrz 2005 Seban (Dyskusja | wkład) (dodano intro do Abbuc SonderMagazine #17) Next diff →  | 
			||
| Linia 11: | Linia 11: | ||
| A z rzeczy bardziej "scene-related": | A z rzeczy bardziej "scene-related": | ||
| * kilka części [[Bitter Reality]] (''Plazma'', ''Flexible Square'', ''Dragonbobs'' oraz ''Sinus Worm'') | * kilka części [[Bitter Reality]] (''Plazma'', ''Flexible Square'', ''Dragonbobs'' oraz ''Sinus Worm'') | ||
| + | * [[ABBUC SONDERMAGAZIN #17 Intro]] | ||
| * Chaos Music Miąchadełko (CMM) | * Chaos Music Miąchadełko (CMM) | ||
| * XET CMC Finder | * XET CMC Finder | ||
Wersja z dnia 12:29, 29 wrz 2005
Remigiusz "Rzóg" Rychlewski - koder, najpierw działający solo, następnie jako główny programista grupy XE-Team, wreszcie jako koder i troszkę grafik (głównie hi-res) w grupie Slight. Mieszkaniec Warszawy.
Do jego osiągnięć m.in. należą:
- L-4 Demo
 - Ozor Demo
 - Rzóg Joins XE-Team
 
A z rzeczy bardziej "scene-related":
- kilka części Bitter Reality (Plazma, Flexible Square, Dragonbobs oraz Sinus Worm)
 - ABBUC SONDERMAGAZIN #17 Intro
 - Chaos Music Miąchadełko (CMM)
 - XET CMC Finder
 - Point
 
Jest również autorem kodu do gry Sexy Six wydanej przez Sikora.
Miał ciekawy okres w swej twórczości - mianowicie upodobał sobie pisanie programów przy wyłączonych przerwaniach (wszystko w ciągu głównym), także wszelkie popularne "zamrażarki" (włączając w to również Tight Freezer) zachowywały się jakby nagle przestały działać, a mówiąc prościej - program taki nie dał się "sfreezować" :)
Obecnie nieaktywny na scenie, zajmuje się na przemian karierą zawodową oraz rodziną.

