Overmind
From Atariki
| Wersja z dnia 09:48, 18 wrz 2005 Miker (Dyskusja | wkład) (...zaraz ten uśmieszek będzie szczerbaty...) ← Previous diff |
Wersja z dnia 13:42, 30 wrz 2005 RZoG (Dyskusja | wkład) (Historia powstania) Next diff → |
||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| - | Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K. [[Slight]] zajęli pierwsze miejsce na [[QuaST 1995]] i to demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć. | + | Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K. |
| + | |||
| + | Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności [[Seban]]a i [[Rzóg]]a. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po [[Shadows Party 1994]]. | ||
| + | |||
| + | Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wytemontowanym mieszkaniu [[Seban]]a. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny design tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania, moduł [[Defloraion]] autorstwa EMAX/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z [[Miker]]em "Miker czy punkty wystają?". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie Hot-Dogi i spać 2 godziny dziennie. Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją. | ||
| + | |||
| + | Uczetniczy [[QuaST 1995]] niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadzisiąt godzin non-stop linkowali swoje demo ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedkończonego dama [[Slight]] zajęli pierwsze miejsce na [[QuaST 1995]]. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak na trwały uraz u członków grupy, że finalne demo pojaiwło się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze. | ||
| + | |||
| + | To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć. | ||
| Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!). | Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!). | ||
| Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca). | Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca). | ||
| - | *Code: [[Seban]], [[SoTe]], [[Rzóg]], [[TLB]] | + | *Code: [[Seban]], [[Rzóg]], [[TLB]], [[SoTe]] |
| *Msx: [[Miker]], [[X-Ray]], [[Samurai]] | *Msx: [[Miker]], [[X-Ray]], [[Samurai]] | ||
| *Gfx: [[P.W.]], [[Dracon]] | *Gfx: [[P.W.]], [[Dracon]] | ||
Wersja z dnia 13:42, 30 wrz 2005
Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K.
Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności Sebana i Rzóga. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po Shadows Party 1994.
Na miesiąc przed party QuaST 1995, członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wytemontowanym mieszkaniu Sebana. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny design tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania, moduł Defloraion autorstwa EMAX/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem "Miker czy punkty wystają?". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie Hot-Dogi i spać 2 godziny dziennie. Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.
Uczetniczy QuaST 1995 niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadzisiąt godzin non-stop linkowali swoje demo ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedkończonego dama Slight zajęli pierwsze miejsce na QuaST 1995. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak na trwały uraz u członków grupy, że finalne demo pojaiwło się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze.
To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć. Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!). Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca).

